17 June, 2010

Аргентина - Республіка Корея 4:1. Іґуаїн

Ґонсало Іґуаїн - автор першого хет-трика на Чемпіонаті світу, а Аргентина відповідає критикам.

Бачив я небагато з цього поєдинку. Але те, що побачив, доводить серйозність намірів Марадони.

Ясно, що, коли команда виграє 4:1 у ненайслабшого суперника, причому, у красивому стилі, і до того ж достроково - першою - виходить до плейоф, та й тім більше, якщо ця команда - Аргентина, будеш вважати її фаворитом мундіалю.

Та й як команда, яка має в атаці Мессі, Іґуаїна, Аґуеро, Тевеса, Ді Марію, та й у якій ще й Міліто сидить у запасі, може грати некрасиво і малорезультативно?

Але ж могла. Що змінилося у цій команді? Що сказав своїм хлопцям Марадона? А чи щось казав? Чи треба було?

Я одного разу висловив думку, що аргентинці будуть грати не просто за свій прапор, не просто задля себе, не просто задля вболівальників. Вони гратимуть у першу чергу за Марадону, за свого кумира й ідола. Передбачав я це чи то восени, чи то цього лютого - убийте, та не згадаю, коли я дивився товарняк Іспанія - Аргентина. Було видно, що у хлопців не все виходить. Було видно, що команда не грає в той футбол, у який може. Але я десь несвідомо знав, що коли настануть вирішальні матчі, футболісти Марадони гризтимуть землю, пнучись показати свій максимум, показати те, чого вони дійсно варті й що вміють.

Схоже, такий час настав, і я був правий. Але... не слід чекати феєричної гри Аргентинців проти Греції. Греки - окрема історія, і, Боже, як альбіселестес пощастило вийти з групи, перш ніж їм доведеться зустрітися з греками...

No comments: